متن دلخواه شما
انواع مواد خام سابلیمیشن و چاپ انواع تیشرتهای نخ پنبه
جمعه 18 شهريور 1401 ساعت 18:50 | بازدید : 1063 | نوشته ‌شده به دست ممد | ( نظرات )

زمینه این پست
در ویدیوی توکاتالکس، آقای رام سارین استدلال کرده است که چاپ روی صفحه تی شرت باید روی لباس های خالی کاملاً دوخته شده انجام شود.

در معمولی چاپ روی صفحه تی شرت بر روی پانل های برش خورده (قبل از فرآیند دوخت) انجام می شود. تیشرت گیمری متأسفانه، این عمل باعث می شود که بعداً به دلیل جمع شدن پانل در حالی که جوهر با حرارت پخته می شود، مشکلات زیادی در چروکیدگی ایجاد شود. آقای رام سارین استدلال می‌کند که چاپ روی صفحه فقط باید روی لباس‌های خالی کاملاً دوخته شده انجام شود، به‌طوری‌که وقتی گرما می‌شوند، فرآیند پخت کل لباس را به طور یکنواخت کوچک می‌کند.


پس از خواندن این مطلب، نگرانی های کمی در مورد این روش جدید چاپ در زمینه تولید انبوه تی شرت برای سفارشات صادراتی مطرح کردم.

همانطور که آقای سرین در این ویدئو توضیح داده است، چاپ روی تی شرت های کاملا دوخته شده امکان پذیر است و از دو جهت به نفع تولیدکنندگان است. ممکن است بدانید که تمام چاپ‌های سفارشی (تی‌شرت) برای تحویل سریع‌تر روی تی‌شرت‌های خالی انجام می‌شود.

من با انقباض پانل ها به دلیل فرآیند پخت و چروکیدگی در درزها موافقم.

اما چاپ روی تی شرت های آماده ممکن است برای انواع طرح های چاپی و قرار دادن چاپ روی تی شرت قابل اجرا نباشد.

نگرانی دیگر - عیوب چاپی که روی پانل ها یافت می شود را می توان به راحتی با برش پانل های اضافی جایگزین کرد. اما اگر بعد از چاپ ایراداتی در چاپ تی شرت های آماده پیدا شود، تغییر قسمت معیوب (مربوط به چاپ) یا جدا کردن کل تی شرت از لات کار بیشتری خواهد داشت.


با در نظر گرفتن این ایده جالب، به این فکر افتادم که این ایده جدید را با تولیدکنندگان پوشاک که قبلاً تی شرت های چاپ روی صفحه را روی پانل های برش دار انجام می دادند، به اشتراک بگذارم. (بیایید بحث خود را در مورد چاپ صفحه روی تی شرت و محصولات پوشاک مشابه محدود کنیم).

او در همان ویدئو نشان داده است که چگونه اکثر تولیدکنندگان پوشاک آمریکایی روی تی‌شرت‌های خالی چاپ صفحه نمایش می‌دهند. در مقابل، در منطقه آسیا تولیدکنندگان پوشاک از چنین روشی برای چاپ طرح روی تی‌شرت‌ها برای سفارش‌های صادراتی پکیج کامل پیروی نمی‌کنند.

در این پست به شما توضیح خواهم داد که چقدر این روش جدید از نظر پذیرش و کاربرد کاربردی است. سپس به چند جوانب مثبت و منفی روش جدید چاپ روی تیشرت می پردازم.

روش مرسوم چاپ روی تیشرت چگونه کار می کند؟
جدول چاپ صفحه
تصویر: چاپ روی تابلوهای برش خورده | منبع تصویر: unsplash.com

من در یک خانه صادرات پوشاک کار می کردم و بسیاری از سفارش های تی شرت از خریداران اروپایی را مدیریت می کردم. ما برای تمام سفارشات تی شرت، طرح هایی را روی آن پانل های برش یا بلوک های برش چاپ می کردیم. جریان فرآیند به این صورت بود که برچسب شماره گذاری لایه پارچه و چسب را به هر قسمت برش خورده برش دهید (برای شناسایی تعداد، اندازه و تعداد لایه قطعات برش خورده). سپس پانل ها را به یک واحد چاپ ارسال کنید.

پس از فرآیند چاپ و پخت، چاپخانه تمام پانل های چاپ شده را به کارخانه خیاطی ارسال می کند. پس از دریافت پانل های چاپ شده، بخش برش لایه های لباس را با سایر اجزای تی شرت مطابقت داده و بسته را برای فرآیند بعدی آماده می کند. سپس دسته ها به کف دوخت فرستاده می شوند. این به خوبی با برخی از مشکلات ذاتی فرآیند کار می کند.

از نظر تجهیزات چاپ و ایستگاه های کاری، کارگاه های چاپ از میز تخت (رومیزی کج شده) و دستگاه چاپ اسکرین اختاپوس چرخان استفاده می کنند. برای چاپ روی صفحه نمایش تخت، صفحه طراحی به صورت دستی برای قرار دادن چاپ تراز شده و روی پانل های برش خورده قرار می گیرد و سپس خمیر رنگ را با دو دست روی صفحه فشار می دهد. در مورد دستگاه چاپ اختاپوس، گزینه های چاپ دستی و اتوماتیک وجود دارد. پانل های برش خورده به صورت دستی روی صفحه چاپ قرار می گیرند.

رایج ترین حالت های چاپ در یک تی شرت عبارتند از پانل جلویی (هر نوع اثر هنری یا طراحی گرافیکی)، سینه جلو (لوگو)، پانل پشتی، یوغ پشت در داخل درست زیر یقه و وصله ماه.

روش جدید چاپ تی شرت که در مورد آن صحبت می کنیم چیست؟
روش دیگر چاپ تی شرت – برش پارچه، دوخت تی شرت و سپس چاپ طرح روی تی شرت های آماده. اگر در داخل کارگاه چاپ ندارید، تی شرت های خالی را به یک پیمانکار فرعی چاپ بفرستید (همان روشی که در حال حاضر دنبال می کردید).

چاپ را روی لباس های آماده (تی) انجام دهید. برای این چاپگر مستقیم به لباس (DTG) (روش چاپ دیجیتال)، از دستگاه های چاپ روی صفحه هشت پا استفاده می شود. این روند جدید نیست. اما این روش جدید اغلب در تولید انبوه تی شرت برای چاپ طرح ها استفاده نمی شود.

خدمات چاپ تی شرت سفارشی
در خدمات چاپ بر اساس تقاضا، چاپ تی شرت بر روی تیشرت های کاملا دوخته شده انجام می شود. آنها با استفاده از تکنولوژی های مختلف چاپ روی تیشرت های آماده چاپ می کنند. آنها از روش چاپ انتقال حرارت حرارتی یا چاپ دیجیتال استفاده می کنند. به جای چاپ صفحه

تفاوت دیگر، خدمات چاپ بر اساس تقاضا است که معمولاً برای اجرای سفارش تک تکه یا چند تی شرت در یک زمان استفاده می شود. هزینه چاپ بیشتر از هزینه چاپ روی صفحه نمایش انبوه است.

چالش های چاپ انبوه پوشاک بر روی فرم لباس آماده
نیاز به ارتقاء تنظیمات چاپ

همانطور که در بالا ذکر شد، واحدهای چاپ سنتی از تخت های مسطح برای چیدن پانل های پارچه ای برای چاپ صفحه استفاده می کنند. اس

میز ame در صورت نیاز به چاپ روی تی شرت آماده قابل استفاده نیست. اگرچه امروزه چاپگرهای لباس دارای دستگاه چاپ قابل چرخش هشت پا هستند.

برای چاپ طرح روی تی شرت خالی، واحد چاپ باید مجموعه چاپ خود را ارتقا دهد (اگر هنوز ارتقا نیافته است). آنها نمی توانند از یک میز صاف برای چاپ تی شرت های آماده استفاده کنند.

نیاز به بهبود کیفیت چاپ
استفاده نادرست از لباس آماده می تواند به تی شرت های خوب آسیب برساند. مدیریت یک پانل برش و دست زدن به لباس پر کننده کاملا متفاوت است. بنابراین، آموزش مهارت برای کارگران در کار با لباس های آماده مورد نیاز است.

رسیدگی به موجودی/مواد بالاتر
با لباس های کاملا دوخته شده، حجم آن در مقایسه با تک پنل یک لباس بیشتر خواهد بود. بنابراین، هزینه حمل و نقل و جابجایی نیز بالاتر خواهد بود. حتی واحد چاپ نیاز به ایجاد فضای بیشتری برای ذخیره تی شرت دریافتی برای سفارش چاپ دارد.

ارزش لباس کاملاً دوخته شده بسیار بیشتر از پانل های برش خورده است. بنابراین، ارسال تی شرت های آماده به یک واحد چاپ خارجی ممکن است فرآیندی پرخطر برای اجرای سفارش تلقی شود.

دستگاه چاپ داخلی و تنظیم چاپ مفید خواهد بود

برای این ابتکار نیاز به سرمایه گذاری برای راه اندازی کارخانه چاپ و ماشین آلات است. این می تواند یک مرکز هزینه جداگانه در زیر یک سقف باشد. در دراز مدت، این سرمایه گذاری برای شرکت سودمند خواهد بود. همچنین، باید درک کرد که انواع مختلف نیازهای چاپ پوشاک را نمی توان توسط یک واحد مدیریت کرد.

وقتی شخصی برای تی‌شرت و سایر موارد سفارش صادر می‌کند، حجم سفارش در طول سال تغییر می‌کند و ممکن است هر سبک به تعداد طرح چاپ شده نیاز نداشته باشد. بنابراین استفاده از ماشین آلات چاپ و نیروی انسانی. در چنین مواردی چاپخانه می تواند خدمات چاپ پوشاک را به سایر تولیدکنندگان پوشاک ارائه دهد.

مزایای اتخاذ فرآیند جدید چاپ تی شرت
حذف فرآیند مرتب سازی و بسته بندی مجدد:
هنگامی که ابتدا لباس ها را می دوزی و روی لباس آماده چاپ می کنی، نیازی نیست که قبل از دوخت پانل ها را دوباره بسته بندی و مطابقت دهید. اگر بتوانید فرآیندی را از تولید تی شرت حذف کنید، این به شما کمک می کند در زمان و هزینه فرآیند صرفه جویی کنید.

فرآیند شماره گذاری Ply را می توان حذف کرد:
رام سرین می افزاید - "ما در حال تهیه بلیط برای هر پانل هستیم، سپس قطعات برش خورده از هم جدا می شوند تا پانل ها برای چاپ برای چاپ ارسال شوند، سپس کسی باید آنها را بر اساس تعداد روی هم قرار دهد تا بتوانند وارد تولید شوند. ابتدا افراد را به بلیط اضافه می کنیم، اما بلیط ها را اضافه می کنیم. ، برش را برای تهیه بلیط نگه دارید، سپس افرادی داریم که بلیط ها را برمی دارند، گاهی اوقات آدامس پخته می شود، بنابراین اکنون افرادی داریم که با استون آن را تمیز می کنند.
از آنجایی که تمام قسمت های دیگر به جز پانل های چاپ در حالت کیک هستند، اتلاف زمان دوخت برای تراز کردن دو پانل در هر عملیات، درزهای جانبی، ست آستین، مجموعه یقه بسیار بیشتر است.

بهبود کیفیت دوخت:
هنگامی که تیشرت ها را درست بعد از برش می دوزی، اپراتورها همه اجزا را به خوبی روی هم چیده می شوند و لایه ها به ترتیب به هم می رسند، زیرا هیچ شانسی برای اختلاط لایه ها وجود ندارد. این به بهبود کیفیت دوخت و کاهش زمان فرآیند کمک می کند.

جلوگیری از گم شدن پانل:
احتمال کمتری برای از دست دادن هر پنل پوشاک در کارگاه چاپ. از آنجایی که شما هیچ قسمتی از لباس را برای فرآیند چاپ جدا نمی کنید، هیچ راهی برای از دست دادن هیچ جزء در فرآیند چاپ وجود ندارد.

بدون پیچش لبه در پانل های برش خورده:
مشاهده شده است که برای پانل های برش سبک وزن، پیچش لبه در فرآیند چاپ (به دلیل پخت و جابجایی) اتفاق افتاده است. این پیچ‌شدن در کناره‌های بدنه، سرعت دوخت را برای عملیات درز کناری کاهش می‌دهد، زیرا اپراتور باید قبل از انجام درز کناری، پیچ‌شدن را جدا کند. این احتمال وجود دارد که حاشیه سمت دسترسی قطع شود و باعث مشکل اندازه گیری شود.

این نوع مشکل در هنگام چاپ روی تی شرت های آماده وجود خواهد داشت. این امر بهره وری چنین عملیاتی را بهبود می بخشد.

بدون چاپ پانل لباس اضافی:
در روش مرسوم، می دانید که تولیدکنندگان پوشاک، قطعات اضافی را که مقدار سفارش می دهند برش می دهند، آنها تمام برش ها را چاپ می کنند. شما بافر را برای عیوب / رد چاپ در انتهای چاپگر نگه می دارید و در رد کیفیت دوخت بافر نگه می دارید. همه اینها هزینه اضافی در پردازش سفارش برای برش اضافی دارند. در چاپ پوشاک آماده می توانید هر تعداد لباس را که برای ارسال نیاز دارید چاپ کنید. می توانید هزینه چاپ را کاهش دهید.

لینک ویدیو:
در اینجا می توانید ویدیو را گوش کرده و تماشا کنید

اگر تولیدکنندگان پوشاک به روش جدید چاپ تی شرت روی تی شرت های خالی روی بیاورند، خوشحال می شوم از شما در مورد چالش ها و مزایای آن بشنوم.

PS: در آخرین انتشار خود، Kick Start You T-shirt Business، یک فصل در مورد چاپ تی شرت اضافه کرده ام. می توانید در مورد روش های مختلف چاپ تی شرت، تکنیک های چاپ تی شرت، روش های چاپ و بسیاری یادداشت های دیگر ایده های بیشتری کسب کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 3 شهريور 1401 ساعت 22:49 | بازدید : 842 | نوشته ‌شده به دست ممد | ( نظرات )

خلاصه
Cosplay از مبدأ خود در کنوانسیون های طرفداران به یک پدیده لباس جهانی میلیارد دلاری تبدیل شده است. برای تسهیل تخیل و تفسیر مجدد تصاویر متحرک به عنوان لباس واقعی، این مقاله یک روش تولید خودکار لباس-تصویر بر اساس ترجمه تصویر به تصویر ارائه می‌کند. خرید تیشرت انیمه ای اینجا تیشرت انیمه ای آیتم های Cosplay می توانند به طور قابل توجهی از نظر سبک و شکل متفاوت باشند و روش های مرسوم را نمی توان به طور مستقیم در طیف گسترده ای از تصاویر لباس که تمرکز این مطالعه است به کار برد. برای حل این مشکل، روش ما با جمع‌آوری و پیش‌پردازش تصاویر وب برای تهیه یک مجموعه داده تمیز و جفت شده از دامنه‌های انیمه و واقعی شروع می‌شود. سپس، ما یک معماری جدید برای شبکه‌های متخاصم مولد (GANs) ارائه می‌کنیم تا تولید تصویر cosplay با کیفیت بالا را تسهیل کنیم. GAN ما شامل چندین تکنیک موثر برای ایجاد پل بین دو حوزه و بهبود همسانی جهانی و محلی تصاویر تولید شده است. آزمایش‌ها نشان داد که با معیارهای ارزیابی کمی، GAN پیشنهادی عملکرد بهتری دارد و تصاویر واقعی‌تری نسبت به روش‌های مرسوم تولید می‌کند. کدها و مدل از پیش آموزش دیده ما در وب موجود است.

مقدمه
نمایش صحنه و لباس (cosplay) یک هنر نمایشی است که در آن افراد لباس هایی می پوشند تا شخصیت های داستانی خاصی را از منابع مورد علاقه خود، مانند مانگا (کمیک های ژاپنی) و انیمه (انیمیشن کارتونی) نشان دهند. محبوبیت بازی cosplay سراسر جهان را فراگرفته است. برای مثال، اجلاس جهانی کازپلی، که یک رویداد سالانه بین‌المللی کازپلی است، در سال 2019 تقریباً 300000 نفر از 40 کشور را به خود جذب کرد [38]. همچنین مسابقات و کنوانسیون‌های داخلی و منطقه‌ای که شامل فعالیت‌های خلاقانه متنوعی می‌شوند، به‌طور شگفت‌آوری وجود دارد. برای موفقیت در این رویدادها، پوشیدن ظاهر جذاب، منحصربفرد و گویا برای کاسپلی‌ها بسیار مهم است. با این حال، طراحی لباس‌های زیبای کازپلی مستلزم تصور و تفسیر مجدد تصاویر متحرک به عنوان لباس واقعی است. این ما را برانگیخت تا سیستم جدیدی برای حمایت از خلق لباس ابداع کنیم که آن را تولید تصویر لباس خودکار می نامیم.

همانطور که در شکل 1 نشان داده شده است، هدف ما تولید تصاویر اقلام لباس cosplay از تصاویر انیمه است. این کار یک موضوع فرعی از ترجمه تصویر به تصویر است که نقشه‌برداری را یاد می‌گیرد که می‌تواند تصویر را از یک دامنه منبع به یک دامنه هدف تبدیل کند. ترجمه تصویر به تصویر توجه تحقیقات زیادی را به خود جلب کرده است، که چندین شبکه متخاصم مولد (GANs) [7] ارائه شده است. در ادبیات ترجمه تصویر مد، یو و همکاران. [41] شبکه ای را آموزش داد که تصویری از لباس یک فرد لباس پوشیده را با استفاده از چندین تمایز به تصویر محصول مد تبدیل می کرد. برای همین کار، کوون و همکاران. [16] یک طرح درشت به ریز را برای کاهش مصنوعات بصری تولید شده توسط GAN معرفی کرد. این روش‌های مرسوم با استفاده از مجموعه داده‌ای از تصاویر جمع‌آوری‌شده از مراکز خرید آنلاین مد آموزش داده شدند. به طور خاص، تصاویر به صورت دستی مرتبط شدند به طوری که هر جفت شامل یک تصویر محصول لباس و مدل مد آن بود. این مجموعه داده باکیفیت و تنوع کمتری دارد زیرا همه تصاویر محصول در یک موقعیت گرفته شده‌اند و فرد لباس پوشیده معمولاً صاف می‌ایستد. با این حال، وظیفه ما در ترکیب لباس‌های کازپلی مانع متفاوتی برای تهیه چنین تصاویر آموزشی ایجاد می‌کند: تصاویر در موقعیت‌های ثابتی نیستند و آیتم‌های کازپلی از نظر سبک و شکل بسیار متفاوت هستند (مانند لباس‌ها، کیمونو، کت و شلوار، لباس‌های ورزشی، و یونیفورم مدرسه). ، بنابراین روش های مرسوم را نمی توان مستقیماً اعمال کرد.

عکس. 1
شکل 1
طرح کلی سیستم پیشنهادی، که هدف آن ایجاد یک تصویر لباس واقعی برای یک تصویر شخصیت انیمه معین است. (تصویر: Natsu، Fairy Tail)

تصویر در اندازه کامل
برای حل این مشکل، این مقاله یک رویکرد جدید برای تمیز کردن مجموعه داده‌های جفت ساخته شده برای وظیفه خاص تولید لباس cosplay پیشنهاد می‌کند. علاوه بر این، ما یک GAN جدید برای ترجمه تصاویر شخصیت های انیمیشن به تصاویر لباس ارائه می دهیم. معماری GAN ما از pix2pix [11] به‌عنوان مدل پایه استفاده می‌کند، که به آن متمایزکننده‌ها و تلفات اضافی را معرفی می‌کنیم که اثربخشی را در کارهای معمولی نشان داده‌اند [37، 41]. برای بهبود کیفیت تولید تصویر، افت جدیدی را ارائه می‌کنیم که آن را از دست دادن سازگاری ورودی می‌نامیم تا شکاف بین دامنه منبع (یعنی تصاویر انیمه) و دامنه هدف (یعنی تصاویر واقعی لباس) پر شود. نتایج آزمایش‌های انجام‌شده با استفاده از 35633 جفت تصویر نشان داد که روش ما از نظر سه معیار ارزیابی کمی بهتر از روش‌های مرسوم عمل می‌کند. سیستم جدید ما نه تنها برای تسهیل ایجاد لباس در لباس بازی، بلکه برای کارهای دیگر، مانند بازیابی تصویر مد مبتنی بر تصویر، مفید خواهد بود. شکل 2 نمونه هایی از نتایج حاصل از روش پیشنهادی را نشان می دهد. کدهای ما و مدل از پیش آموزش‌دیده‌ای که این تصاویر را تولید کرده است در وب موجود است. Footnote1

شکل 2
شکل 2
نمونه هایی از تصاویر تولید شده با روش ما. ما نتایج ترجمه شده روش پیشنهادی را نشان می دهد. (تصاویر ورودی عبارتند از: گیلگمش، Fate/G

سفارش رند; Imai Risa، BanG Dream!; Dekomori Sanae، Love، Chunibyo و سایر هذیان ها. ناگاکورا شینپاچی، هاکوکی شینسنگومی کیتان؛ و Rengoku Kyojuro، Kimetsu no Yaiba)

تصویر در اندازه کامل
بقیه این مقاله به شرح زیر سازماندهی شده است: بخش 2 کار مرتبط را شرح می دهد. بخش 3 یک روش ساخت مجموعه داده برای این کار خاص را ارائه می دهد که یکی از نوآوری های اصلی این تحقیق است. بخش 4 یک روش ترجمه انیمه به واقعی مبتنی بر GAN را برای تولید تصاویر لباس‌های کازپلی ارائه می‌کند. بخش 5 نتایج آزمایش های انجام شده با مجموعه داده های جدید ساخته شده با استفاده از روش پیشنهادی را ارائه می دهد. در نهایت، در بخش 6، مقاله را خلاصه می‌کنیم و دستورالعمل‌هایی را برای کار آینده توصیه می‌کنیم.

کار مرتبط
GAN ها [7] در بسیاری از وظایف بینایی کامپیوتری، از جمله ویرایش عکس، وضوح فوق العاده، ترجمه تصویر به متن (و متن به تصویر) و ترجمه تصویر به تصویر، به نتایج قابل توجهی دست یافته اند. یک رویکرد تولید مشروط مبتنی بر GAN (GAN شرطی) [23] برای تخصیص برچسب‌های متنی به یک تصویر ورودی، و به دنبال آن چندین برنامه پیشنهاد شده است. نمونه هایی از اعمال GAN های شرطی در حوزه انیمه شامل رنگ آمیزی انیمه [4]، تولید چهره انیمه [12] و تولید کامل بدن [8] است. GAN ها همچنین برای ترکیب تصاویر واقعی استفاده شده اند [3]. یک مثال معمولی از یک برنامه کاربردی سنتز مد، آزمایش مجازی [9، 40، 44] است که ارتباط نزدیکی با وظیفه ما دارد. روش‌های آزمایش مجازی معمولاً بین لباس‌های واقعی در تصاویر ترجمه می‌شوند. به طور خاص، لباس‌ها برای تناسب با فرم‌ها و حالت‌های بدن تغییر شکل می‌دهند. با این حال، هدف ما تولید لباس های تخیلی اما واقعی با یک تصویر انیمه است که نیاز به یادگیری نقشه برداری بین دامنه های مختلف (یعنی واقعی و انیمه) دارد.

 

تیشرت انیمه ای اینستا برای بهبود کیفیت تصاویر تولید شده، تکنیک های GAN مختلفی مانند نرمال سازی طیفی [24]، طرح های درشت به ریز [13] و نکات مفید برای آموزش [10، 29] پیشنهاد شده است. طراحی معماری ما از این پیشرفت های موفق الهام گرفته شده است. به طور خاص، اگرچه چارچوب ما بر اساس یک مجموعه داده جفتی است، تصاویر درون یک منبع یا دامنه هدف در مقایسه با مشکلات معمولی بسیار متنوع هستند، زیرا شخصیت های انیمه اغلب لباس هایی می پوشند که بسیار پیچیده تر از لباس های روزانه ما هستند. برای مقابله با این مشکل، ما یک استراتژی کالیبراسیون را معرفی کردیم که موقعیت لباس‌های cosplay را در تصاویر در ساخت مجموعه داده‌ها همسو می‌کند. علاوه بر این، معماری GAN ما مجهز به یک افت جدید است که می تواند ویژگی های تصاویر ورودی و خروجی را مشابه کند.

ساخت مجموعه داده با جمع آوری تصاویر وب
رویکرد ما مستلزم مجموعه داده‌ای است که از جفت شخصیت‌های انیمه و لباس‌های مربوط به آن‌ها تشکیل شده باشد. تا آنجا که ما می دانیم، هیچ مجموعه داده عمومی شامل جفت شخصیت های انیمیشن و تصاویر لباس در حال حاضر به صورت آنلاین در دسترس نیست. بنابراین، در این مطالعه، ما بر روی وب‌سایت‌های خرید آنلاین cosplay که تصاویر زوجی را آپلود کرده‌اند، تمرکز کردیم (شکل 3). برای جمع آوری این تصاویر، ابتدا کلمات کلیدی پرس و جو خود را با استفاده از مجموعه ای از عناوین انیمه فهرست شده در مجموعه داده های موجود برای توصیه انیمه انتخاب کردیم [1، 5]. عبارات پرس و جو استفاده شده عبارت بودند از "cosplay costumeA B"، که در آن A و B به ترتیب برای یکی از عناوین انیمه و یکی از 40 نام فروشگاه لباس های کازپلی بودند. تصاویر برگشتی توسط موتور جستجو را دانلود کردیم که حجم کل آنها به ap رسید

تقریباً 1 ترابایت، شامل تصاویر نامربوط و نویزدار. برای دور انداختن تصاویری که با لباس‌های کازپلی یا شخصیت‌های انیمه مطابقت نداشتند، همه تصاویر را به صورت زیر از قبل پردازش کردیم: همانطور که در شکل 4 نشان داده شده است، ابتدا تصاویر جفت نشده را با استفاده از یک چارچوب یادگیری فعال حذف کردیم (به بخش 3.1 مراجعه کنید). سپس مناطق تصویر را با استفاده از یک آشکارساز شی برش دادیم و تصاویر تکراری را حذف کردیم (به بخش 3.2 مراجعه کنید). در نهایت، ما موقعیت های تصاویر لباس را برای آموزش موثر GAN کالیبره کردیم (به بخش 3.3 مراجعه کنید).

شکل 3
شکل 3
نمونه هایی از تصاویر وب که جمع آوری کردیم. (الف) لوسی، الفن لید (ب) ایچیگایا آریسا، بن‌جی رویم! (ج) سوفی، قلعه متحرک هاول، (د) آکوا، کونو سوبا)

تصویر در اندازه کامل
شکل 4
شکل 4
گردش کار ساخت مجموعه داده (تصاویر: Eugeo، Sword Art Online؛ Monika، Doki Doki Literature Club!)

تصویر در اندازه کامل
حذف تصاویر جفت نشده بر اساس یادگیری فعال
نتایج جستجوی تصویر اغلب دارای نویز هستند و حاوی تصاویر نامربوط هستند. برای تشخیص کارآمد تصاویری که جفت نشده بودند یا حاوی هیچ لباسی نبودند، این مطالعه از یک استراتژی یادگیری فعال استفاده کرد [36] که نیاز به بازرسی دستی چند نمونه برای آموزش آشکارساز دارد. به طور خاص، ابتدا به صورت دستی برچسب‌های باینری را به صدها تصویر اختصاص دادیم تا هر برچسب نشان دهد که آیا تصویر مربوطه شامل یک جفت کاراکتر-لباس است یا خیر. تصاویر برچسب‌گذاری شده به مجموعه‌ای از 2760 تصویر آموزشی و مجموعه‌ای از 109 تصویر اعتبارسنجی تقسیم شدند، که ما از آنها برای تنظیم دقیق مدل VGG-16 که در ImageNet [32] از قبل آموزش داده شده بود برای طبقه‌بندی جفت‌های مورد نظر استفاده کردیم. ما آشکارساز را روی تصاویر اضافی اعمال کردیم و به صورت دستی نتایج طبقه‌بندی نادرست تولید شده توسط مدل را دوباره برچسب‌گذاری کردیم و مجموعه آموزشی بزرگ‌تری برای آشکارساز تولید کردیم. با استفاده از مجموعه اصلاح شده 3052 تصویر آموزشی و 215 تصویر اعتبار سنجی، مدل را دوباره تنظیم کردیم تا عملکرد آشکارساز را بهبود بخشیم. ما آشکارساز نهایی را روی کل مجموعه داده اعمال کردیم و تصاویری را که منفی ارزیابی شدند حذف کردیم. مجموعه داده به دست آمده بیشتر بررسی شد، همانطور که در زیر توضیح داده شده است.

برش مناطق تصویر و شناسایی موارد تکراری
برای آموزش مدل ترجمه در این مطالعه، مطلوب بود که هر شخصیت انیمه و لباس آن به صورت افقی در یک تصویر تراز شوند (شکل 3 (a) - (c)). با این حال، ما متوجه شدیم که برخی از جفت‌ها این طرح‌بندی را ندارند، مانند شکل 3 (d)، که نیاز به تنظیم مجدد تصاویر داشت. برای برش شخصیت ها و لباس ها از تصاویر، از یک آشکارساز تک شات (SSD) [18] برای تشخیص اشیا استفاده کردیم. به طور خاص، برای 1059 تصویر، ما به صورت دستی جعبه های محدود شخصیت های انیمه و لباس های آنها را به تصویر کشیدیم و از آنها برای آموزش SSD استفاده کردیم. مدل به دست آمده برای شناسایی مناطق شخصیت های انیمیشن و لباس برای همه تصاویر استفاده شد.

از آنجا که مجموعه داده بر اساس خزیدن وب ساخته شده است، شامل مجموعه هایی از تصاویر یکسان است. چنین تصاویر تکراری در مجموعه های آموزشی و آزمایشی معمولاً ارزیابی عملکرد را ناعادلانه می کند. بنابراین، برای کاهش تعداد تصاویر تکراری، از DupFileEliminator [26] استفاده کردیم که یک برنامه مبتنی بر رابط کاربری گرافیکی است که می تواند تصاویر بسیار مشابه را از نظر رنگ، روشنایی و کنتراست تشخیص دهد. ما هر آستانه شباهت را روی 90٪ تنظیم کردیم و همه تصاویری که مناطق کاراکتر آنها یکسان در نظر گرفته شد را حذف کردیم. مجموعه داده به دست آمده شامل 35633 جفت شخصیت انیمه و تصاویر لباس‌های کازپلی آنها بود.

کالیبره کردن موقعیت های لباس
در نهایت، موقعیت های تصاویر آموزشی را برای کاهش سختی آموزش GAN تنظیم کردیم. شکل 5 گردش کار کالیبراسیون تصویر ما را نشان می دهد. با توجه به یک تصویر برش خورده مانند تصویر 5 (الف)، ما از یک روش با وضوح فوق العاده ارائه شده توسط [20] برای بهبود کیفیت تصویر استفاده کردیم. شکل های بالا و پایین در شکل 5 (ب) به ترتیب تصاویر قبل و بعد از وضوح فوق العاده را نشان می دهند. همانطور که در شکل 5 (ج) نشان داده شده است، لایه‌های آینه‌ای و تاری گاوسی را در هر دو طرف شکل هدف اعمال کردیم. در تصویر توسعه‌یافته، برای تشخیص ناحیه لباس، یک آشکارساز نقطه کلیدی مد [17] را بر اساس شبکه هرمی آبشاری [2] اعمال کردیم که با استفاده از مجموعه داده‌های مد AI [45] از قبل آموزش داده شده بود. موقعیت مرکزی لباس با استفاده از نقاط کلیدی شناسایی شده محاسبه شد (شکل 5 (د))، و ما تصاویری به دست آوردیم که در آن موقعیت های مرکزی با مناطق لباس مطابقت دارد از طریق برش دادن عرض تصویر (شکل 5 (ه)). جدول 1 مجموعه داده حاصل را خلاصه می کند.

سایت منبع


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 1 شهريور 1401 ساعت 1:56 | بازدید : 1065 | نوشته ‌شده به دست ممد | ( نظرات )

برای طراحی و چاپ تی شرت های جذاب خود نیازی به داشتن یک استودیو فانتزی ندارید.

تصویری از چاپگر خانگی روی پس‌زمینه تی‌شرت‌های صورتی.
آیا می‌دانستید که می‌توانید از راحتی خانه‌تان روی تی‌شرت‌ها چاپ کنید؟ چاپ روی تی شرت کلیک کنید چاپ طرح روی تیشرت تنها چیزی که نیاز دارید یک چاپگر جوهرافشان، اتو و کاغذ انتقال چاپ است.

هزینه چاپ تی شرت در منزل بسیار کمتر از استفاده از یک سرویس چاپ حرفه ای است. برای شیرجه رفتن در یک پروژه سرگرم کننده آماده شوید. ما همه چیزهایی را که باید در مورد نحوه چاپ روی تی شرت با چاپگر خانگی بدانید را داریم.

مواد و ابزار
برای این پروژه به موارد زیر نیاز دارید:

یک تیشرت 100% پنبه
کاغذ انتقال چاپ (این پروژه از کاغذ انتقال تی شرت سبک Koala استفاده می کند)
یک چاپگر جوهر افشان
یک آهن تخت
قیچی
نرم افزار ویرایش تصویر
هنگامی که این اقلام را به دست آوردید، می توانید در زیر با نحوه طراحی و چاپ پیراهن خود آشنا شوید.

1. طراحی ایجاد کنید
اگر می خواهید به نتایج عالی برسید، از نرم افزارهای طراحی مانند Adobe Illustrator یا Photoshop برای تهیه تصویر خود استفاده کنید. اگر قبلاً به این نرم افزار دسترسی ندارید، گزینه های رایگان مانند GIMP یا Inkscape نیز کار می کنند.

حتما از عکس ها یا تصاویر با وضوح بالا استفاده کنید. یا، اگر طرحی را از ابتدا ایجاد می کنید، کار با تصاویر برداری به جلوگیری از پیکسل شدن طرح شما کمک می کند. اگر می‌خواهید از طرحی استفاده کنید که قبلاً روی رایانه خود دارید، می‌توانید نحوه بردار کردن یک تصویر را در Adobe Illustrator نیز بیاموزید.

2. پیراهن را آماده کنید
فقط از پیراهنی استفاده کنید که اتوکشی ایمن باشد و بافتی صاف و محکم داشته باشد. این به شما کمک می کند تا طرح شما به درستی به تی شرت بچسبد. مطمئن ترین گزینه استفاده از یک پیراهن 100% پنبه ای قبل از آزمایش پارچه های مختلف است و یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه خرید یک تی شرت دست دوم از یک مغازه صرفه جویی است.

برای یک تی شرت کاملا جدید، بهتر است قبل از اعمال طرح، آن را از قبل بشویید تا امکان انقباض ایجاد شود. اگر مطمئن نیستید با چه نوع پارچه ای کار می کنید، می توانید با بررسی برچسب دستورالعمل مراقبت، بیشتر این اطلاعات را پیدا کنید.

3. کاغذ انتقال مناسب را بخرید
یک اسکرین شات از آمازون که مشخصات مقایسه یک برند کاغذ انتقال تی شرت را نشان می دهد.
به طور کلی کاغذ ترانسفر به دو دسته پارچه های روشن و تیره تقسیم می شود. مطمئن شوید که نوع مناسب کاغذ ترانسفر را برای تی شرت خود انتخاب کنید، در غیر این صورت کار نخواهد کرد.

بررسی کنید که کاغذ انتقال با چاپگر شما نیز سازگار باشد. برای این پروژه، ما از یک چاپگر جوهرافشان استفاده کردیم و از کاغذ انتقال چاپ که مخصوص چاپگرهای جوهرافشان ساخته شده بود استفاده کردیم. استفاده از یک محصول مشابه روی پرینتر لیزری می تواند چاپگر را خراب کند، پس اخطار داشته باشید!

اگر می‌پرسید چه برندی به شما نتایج باکیفیت می‌دهد، نگاهی گذرا به لیست بهترین اوراق نقل و انتقال تی‌شرت 3DInsider بیندازید.

4. چاپ آزمایشی
تصویری از پیش‌نمایش macOS که کادر گفتگوی چاپ را نشان می‌دهد.
با اجرای یک چاپ آزمایشی با استفاده از کاغذ چاپ معمولی شروع کنید تا ببینید آیا همه چیز خوب به نظر می رسد. تنظیم تنظیمات چاپگر با بهترین کیفیت به بهبود کیفیت کلی چاپ نیز کمک می کند.

در نوار پیمایش پیش‌نمایش macOS، File > Print را انتخاب کنید. سپس، Show Details را انتخاب کنید و از منوی کشویی Preview > Media & Quality را انتخاب کنید. یک نوار لغزنده با گزینه ای برای تغییر کیفیت به پیش نویس، عادی یا بهترین ظاهر می شود.

همچنین می توانید کیفیت چاپ خود را با تغییر DPI یک تصویر بهبود بخشید.

5. طرح را چاپ کنید
تصویری از پیش نمایش macOS که گزینه Flip Horizontal را در زیر منوی ابزارها نشان می دهد.
اکنون که طرح، تی شرت مناسب و کاغذ ترانسفر تی شرت مناسب دارید، وقت آن رسیده است که چاپ را شروع کنید.

اگر از کاغذ ترانسفر برای پارچه های رنگ روشن استفاده می کنید، باید تصویر را آینه کنید. در مثال ما از Preview در macOS برای انجام این کار با انتخاب Tools > Flip Horizontal استفاده کردیم. اگر نمی‌توانید گزینه Mirror را در تنظیمات چاپگر خود پیدا کنید، چندین راه آسان دیگر برای برگرداندن عکس در ویندوز وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید.

هنگامی که از طرح نهایی خود راضی شدید، یک ورق کاغذ انتقال را در چاپگر قرار دهید. دقت کنید که کاغذ باید به کدام سمت وارد شود. در مثال ما، طرح باید در سمت با روکش سفید چاپ می شد.

هنگامی که چاپ تمام شد، کاغذ را با احتیاط کنترل کنید – مطمئن شوید که از لمس سطح کاغذ انتقالی خودداری کنید. در نهایت، قبل از رفتن به مرحله بعدی، صبر کنید تا طرح خشک شود. این به طور معمول 5-10 دقیقه طول می کشد.

6. طراحی را اتو کنید
یک دست آهنی را بالای یک تی شرت نگه می دارد که روی آن کاغذ انتقال تی شرت وجود دارد.
اکنون، شما آماده هستید تا طرح را اتو کنید.

با ایجاد یک سطح سخت و صاف که در آن می توانید اتو کنید، شروع کنید. از میز اتو استفاده نکنید زیرا سطح آن خیلی نرم است. در عوض، از چیزی مانند مقوای محکم روی میز استفاده کنید. پس از آن، اتوی خود را به مدت 5 تا 8 دقیقه در داغترین حالت – معمولاً حالت کتانی – از قبل گرم کنید.

در مرحله بعد، فضای اضافی اطراف طرح را با یک قیچی کوتاه کنید و حدود 1/4 تا 1/2 اینچ حاشیه باقی بگذارید. پس از آن، طرح تازه چاپ شده خود را روی پیراهن خود ردیف کنید تا ببینید که دوست دارید به کجا برود. پس از آماده شدن، کاغذ انتقال را با سمت تصویر به سمت پایین روی تی شرت قرار دهید.

هر مارک کاغذ انتقال خواهد داشت

دستورالعمل های خاص خود را برای نحوه اتو کردن طرح دارد، اما به طور کلی هنگام اتو کردن، فشار زیادی وارد کنید و به طور یکنواخت روی کل طرح فشار دهید.

در این پروژه، ما این زمان‌های اتو توصیه شده را دنبال کردیم:

صفحه کامل A4: 180 ثانیه
نیم صفحه A4: 90 ثانیه
یک چهارم صفحه A4: 30 ثانیه
پس از اتمام زمان، اتو را بردارید و حدود 10 دقیقه اجازه دهید طرح کاملا خنک شود.

7. انتقال را کامل کنید
دستی که گوشه یک کاغذ انتقال تی شرت را می کشد تا کاغذ را پشت کند.
پس از خنک شدن کاغذ انتقال، می توانید کاغذ رها را جدا کنید. پارچه را به آرامی نزدیک گوشه ای از طرح تا کنید و کاغذ را با یک حرکت صاف و یکنواخت از پشت جدا کنید.

دستی که پشت کاغذ ترانسفر تی شرت را جدا می کند و تصویر چاپ شده روی تی شرت را نشان می دهد.
ممکن است از شما خواسته شود که طرح را دوباره اتو کنید تا مطمئن شوید که کاغذ انتقال به خوبی به تی شرت چسبانده شده است. اگر اینطور است، چاپ را با کاغذ مومی بپوشانید و یک بار دیگر روی طرح را اتو کنید. برای طراحی بزرگ A4، 60 ثانیه دیگر اتو کنید و روی هر قسمت از تصویر بروید. برای نصف ورق A4، زمان را به 30 ثانیه کاهش دهید. برای یک چهارم ورق، 15 ثانیه کافی خواهد بود.

صبر کنید تا تصویر دوباره خنک شود و سپس انتقال شما کامل می شود!

نکات مهم برای چاپ روی تی شرت
در اینجا چند نکته دیگر وجود دارد که به شما کمک می کند تا با موفقیت روی تی شرت خود چاپ کنید:

همیشه قبل از چاپ بررسی کنید که آیا تصویر نیاز به آینه دارد یا خیر. این مورد معمولاً برای کاغذ ترانسفر تی شرت با رنگ روشن است.
برای بررسی اینکه آیا اتو شما خیلی داغ است، ابتدا یک ورق کاغذ سفید ساده را اتو کنید. اگر کاغذ شروع به زرد شدن کرد، حرارت را یک پله پایین بیاورید تا پنبه شود.
برای بهترین نتیجه، با فشار زیاد اتو کنید. اطمینان حاصل کنید که داغترین قسمت اتو (مرکز) به هر قسمت از طراحی برسد.
اولین باری که پیراهن چاپ شده را می شویید، آن را از داخل بچرخانید و جدا از سایر لباس ها در محیط شستشوی سرد بشویید. بلافاصله پس از شستن ژاکت را با هوا خشک کنید.
چاپ DIY روی تی شرت، بالش، کیف و موارد دیگر
اکنون می‌دانید که چگونه به راحتی و با قیمت مناسب طرح‌ها را با استفاده از چاپگر خانگی و اتو، روی تی‌شرت چاپ کنید. این یک بهانه عالی برای یادگیری نحوه استفاده از نرم افزارهای ویرایش تصویر یا ایجاد تی شرت های سفارشی عالی برای یک موقعیت خاص یا هدیه است.

با این حال، چرا در آنجا توقف کنید؟ این فرآیند برای هودی‌ها، سویشرت‌ها، کوسن‌ها، روبالشی‌ها، کیف‌ها، پیش‌بند‌ها و موارد دیگر نیز کار می‌کند!

بیشتر بدانید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آخرین عناوین مطالب